Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 10:05:18 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04517 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Metsavahi tee 23, 
Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Metsavahi tee 23, Harju 
maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Metsavahi tee 23// 23a, Harju 
maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Metsavahi tee 23// 23a (üksikelamu, 
piirdeaed, kanalisatsioonitorustik, veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26997951>  (menetlus nr: 
426585), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (TOOMAS KARMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister